Min presentationen

Jag heter Beah, och är 17år. Jag bor i en liten håla i mitten av skåne som heter Höör. Här har jag bott sedan jag var liten. Jag går på en skola som heter Vipeholm som ligger i Lund, här går jag HR2B vilket är andra året på Hotel och restaurang. Jag går i världens finaste klass där alla bara är för underbara på sitt eget lilla sätt. 
I min klass går en av mina bästa vänner Emmy som jag har gått på samma skola sedan 7:an.
Sen har vi ju även Moa som jag lärt känna detta året, denna bruden är inget att skoja om fyfan va rolig hon är & vilken humor hon ligger inne med. I parralel klassen går även Sabina och Marie-louise vilket är två underbara töser dom med!
På min fritid är jag oftast bara hemma då jag slutar sent så vill jag bara hem och chilla innan jag går och lägger mig för att orka gå upp vid halv sex- sex dagen efter. Detta känns helt rätt för mig, Linjen,klassen & vännerna(y)

Så de va de tråkiga nu drar vi igång den roliga faktan om mig:
Jag är den där spralliga tjejen som oftast går med ett skinande leende på läpparna och sprider gärna de vidare. Men sen är det väl klart att som alla andra har även jag mina dåliga stunder även om dom är väldigt få, men när jag väl blir sur så ska man ta ett steg tillbaks. Om min personlighet så finns det ganska mycket att säga. Jag är inte den tysta och blyga typen utan jag har lätt för att snacka på även om det är nytt folka jag träffar, dock inte om det är spändstämmning. Jag har även väldigt lätt för att skratta och fjanta mig,men man ska ju ta vara på allt här i livet så jag bjuder gärna på de. Jag måste nog även säga att jag har varit med om mycket under mina 17 år de mesta mellan 10 - 16 under alla dessa åren har jag lärt mig av de olika händelserna att man ska ta vara på de man har och hjälpa varandra. Är det något så ställer jag alltid upp speciellt för mina vänner & min familj även om det kan skapa mig själv problem så går mina vänner & min familj före mig, det finns båda bra och negativa saker med detta men men det är sån jag är. Jag hoppas ni har orkart läsa allt mer om mig och min familj kommer imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0