Min Familj!

Min familj finns det så mycket att säga om!

Jag föddes i en liten by som heter Hallaröd som ligger ca 3 mil från höör, här bodde jag med min pappa Anders, mamma sonja och min storebror Viktor! vi bodde i ett rött jätte mysigt hus här som jag fortfaranda saknar. Min mamma och pappa gjorde slut när jag var liten typ två tre år, när dom gjorde slut flytta min mamam in till Höör och pappa bodde kvar i huset. Men som liten var jag jätte mycket hos min farmor då pappa jobba mycket. 
När mamma flytta in till Höör så flytta vi till de området vi bor på än. Här är super mysigt man känner sig så trygg & alla känner alla. När jag fyllde sju träffade min pappa Irene som han nu är gift med tsm bor dom ut på landet utanför Röstånga.

I alla år har jag haft mycket god kontakt med min mormor & ''morfar'' samt farmor, min farfar träffa jag inte när jag var jätte liten men vid 6 års åldern träffa jag han, sen dess har jag träffat dom alla fyra ganska ofta.
Jag har även mina kusiner,Evelina(mammas sida) Ebba & Truls(pappas sida) som ligger mig väldigt nära, Evelina är en personer som jag ser upp till mest. Hon är absolut en av de bästa jag känner. kram på er min fina Familj!

Blir tyvärr inga bilder, då jag inte vill lägga ut dom på min familj. Hoppas ni förstår de och accepterar det!
Men imorgon lovar jag att lägga upp bilder:)
Efter en jobbig dag tänker jag äntligen krypa ner i min säng, första gången sen torsdags & denna gången även ensam:( men det ska nog gå! God natt;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0