Lär känna mig!

Dag 1: Berättar om mig själv!
Dag 2:Berättar om min familj & hur jag bor!
Dag 3:Min första riktiga pojkvän/min första kärlek!
Dag 4: Mina närmsta vänner!
Dag 5:Någon berättar om mig!
Dag 6 :Det här har jag på mig idag!
Dag 7:En läskig händels i mitt liv!
Dag 8:Något om mig som liten!
Dag 9:Mina rädslor!
Dag 10:Mina intressen!
Dag 11:Det jag tycker om mest!
Dag 12:Tre saker jag vill göra innan jag dör!
Dag 13:Berättar vad jag är rädd för!
Dag 14:Något/någon som besrkiver mig
Dag 15:Min förebild!
Dag 16:Tre av mina favorit outfits!
Dag 17:Mina tre av mina favorit låtar & varför!
Dag 18:Något jag ångar!
Dag 19:Mina tre favorit saker från mitt rum!
Dag 20:Något jag saknar!
Dag 21:Någon/några jag inte hade klarat mig utan!
Dag 22:De här får mig att gråta!
Dag 23:De här får mig att skratta!
Dag 24:Ett minne jag aldrig glömmer!
Dag 25:Det här upprör mig!
Dag 26:Något jag vill ska hända!
Dag 27:Fem sanningar om mig själv!
Dag 28:Vad är kärlek för mig?
Dag 29:Mina drömmar!
Dag 30:En sammanfattning om mig som person!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0