It's Friday friday!

Hejsan!
Nu var det ett tag sedan jag skrev igen, men det är för att jag tycker inte det är kul att skiva för man känner sig tvingad utan vill det ska komma när jag känner för de, håller ni inte med?

Idag är dag är det fredag, vilket betyder köket heladagen i skolan och sen Fredags mys hemma!
Idag i köket gjorde jag och Marsus Räksoppa med tatar och grädde, det blev jätte gott. Alla maträtter jobbade jätte bra denna veckan så Vår lärare berömde oss, vilket kändes jätte skönt!
Efter skolan stanna jag i Lund lite sen åkte jag hem, väl hemma började jag med maten sen har jag bara tagit det lugnt!
Just nu sitter jag och väntar på besked om jag får besök eller inte, men men annars blir det mys själv tills mamma kommer hem!
Nu börjar mitt program igen så nu pyser jag, sov gott så hörs vi imorgon bitti!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0