Det bubbla inom mig!

''Något jag tror på är äkta kärlek, kärlek som bara växter och växer.
Denna känslan är något så offatbart underbar och någotn alla borde uppleva i livet, ung som gammal det spelar ingen roll. Denna känslan går inte att sätta ord på, för varje människa är den inte den andra lik. Första kärleken man finner tror jag inte rostar''

Detta är ord som jag finner väldigt fina, det är en känsla som jag har upplevt samt har funnit igen.
Jag blev kär för första gången på riktigt i 8:an i Philip. Vi var tillsammans i ca 13 månader sen tog det slut, vi tappa kontakten sen hitta vi tillbaks igen, blev vänner, blev väldigt nära vänner. När vi för ca 1,5 månadsedan möttes på en fest bubblade det inom oss båda och vi blev kära på nytt, vi har nu snackat igenom allt umgåts med och har fattat väldigt gott tycke för varandra igen. Detta är helt otroligt underbart och nu har vi sätt att det är vi som hör ihop, vi båda har växt vi båda har utvecklats åt det bra hållet, vilket vi tror är det som kan få oss att klara det mesta!

Du är otroligt fin Philip Johan Andersson & jag tycker verkligen om dig! <3

Gammal bild på oss:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0