Tredje advent!

Hejsan! 
Idag är det söndag och tredjeadvent men det känns inte som de. 
Det är ingen snö på marken, det är inga minusgrader och ingen julkänsla alls:(

Denna helgen har gått jätte fort, i fredags till lördag eftermiddag var jag hemma hos min kära pojkvän, vi kolla på idolfinalen och hade det jätte mysigt. På lördagen vaknade vi vid halv sju först sen somnade vi om och sov till tio., gick ner käka frukost, plocka undan lite hängde tvätt och så sen gick vi ut var ute 1,5 timme fixa med ljusslingor och fåglarna, tog en paus käka sen på det igen. vif halv tre gick vi in, jag packi ihop och bytt om sen åkte jag bussem hem.Gud va jag tycker om denna påg!
Kom hem tog det lugnt sen la jag mig i ett bad, vid sju tiden gick jag upp för att fixa mig för lite mys hos min nära killpolare tim, vi kolla roliga klipp,kolla skräck film och snacka lite :)
Idag har jag bara tagit det lugnt som jag brukar göra på söndagar för att orka en vecka i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0