To good to be true?

God morgon!
Idag är det andra advent & slutet på en lagom lyckad helg.
I fredags tog jag mig till skolan då jag käned mig bra, vi hade kök och hade julbord på menyn ett riktigt toppen julbord om du frågar mig!
Efter skolan åkte jag med philip hem vi,fixade maten och hjälpt till med lite annat smått och gott.Efter maten placerade vi oss framför tv med resten av familjen och kollade ett tag men jag är en kvälls trött människa och speciellt extra trött när jag är sjuk så redan vid halv tio gick vi upp och la oss.
När vi legat en stund i sängen fick jag jätte svårt för att svälja & ändrade hela tiden från varm till kall, philip hämta ett glasvatten och halstablett sen somnade jag gått för stunden.
Redan tidigt på morgonen började allt igen, men gick över sen fram mot frukost dags.
Igår blev det julmarknad & handling med Familjen Andersson, sen släppte dom av mig hemma så var jag ensam några timmar tills mamma kom hem. Somnade redan vid halv sju i soffan men vaknade upp när mamma kom sju sen höll jag mig vaken till nio.

Nu ska jag krypa ner framför tv med en kopp varmmjölk med honung och en jätte mysig filt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0